Kvalitní koncentrované zlo v balení s mašlí.

Z deníčku maturující trosky III.

15.07.2008 11:42

Středa 7. května:

Asi v pět mě probudili ptáci, potvory jedny uřvaný. Samozřejmě jsem klidně mohla vstát a dodělat otázku na češtinu, ale zoufale se mi nechtělo. Valná většina přídělu energie padla na na operaci ´spustit mozek.exe´ (aplikace se nemohla inicializovat, protože stanice windows se vypíná). Jednoduše se mi nechtělo...

Cestou do školy jsem si četla v učebnici o Šaldovi, zatímco spolubydla opečovávala mého plyšového vlčka (jmenuje se Rayne). Místo němčiny jsem se poflakovala na netu a hypnotizovala fantasmagorium (čekat celý týden na kapitolu je fakt mučení). v posledních deset minutách jsem načárala poznámky do nedokončené otázky a vybodla se na to. Na angličtině se nic moc nedělo, takže jsem obtahovala poznámky . Po odprezentování otázky jsem se věnovala čumění do blba a má účas na dějáku byla taky pouze a jen fyzická, Rasťa navrhoval hospodu. Vzhledem k tomu, že si Fiko sednul k němu a nikomu se nechtělo dávat pozor, dělali jsme tam pěkný bordel. Sedět takhle pořád, tak bych tu ty čtyři roky nebyla...

Večer jsme si udělali grilovačku, takže veškerá "snaha" učit se byla tatam...

Čtvrtek 8.května:

Udělala jsem za celý den úplné hovno. Vyspávala jsem, myla si vlasy a sledovala na videu Chirurgy. Kdybych radši mrkala na tu otázku...

Pátek 9.května:

Vydaly jsme se s máti sehnat něco na filosofii. V knižním klubu mi koupila posledního Pottera, když překvapeně zjistila, že ho ještě nemám. No, myslíte, že jsem si pak prohlížela filosofický slovník? Samozřejmě, že jsem si listovala leda oblíbenými scénami v HP... Pak jsme taky koukaly na oblečení, bohužel číslo 34 už fakt neobleču (o 36 by se dalo uvažovat), takže jsem nad pěkným krajkovým korzetem utřela nos *smrk*Pak jsme taky sháněly plyšovou očku jako dárek (docela práce, hlavně že všude mají regál rákosníčků a králíky z klobouku).

P.S.: Jostein Gaarder je světec, měli by mu dát Nobelovku. Sofiin svět je jedinej způsob, jak pochopit filosofii...

Sobota 10.května: Vstávala jsem brzo, abych byla taky brzo v Brně, ale bylo mi to nic platné. Krom toho, že jsem se díky velepřesným autobusům dostala do Brna až v jednu odpoledne, bylo mi dost špatně. Trochu jsem si zase četla Gaardera a v mekáči meditovala nad hranolkama (poprvé, co jsem je nesnědla všechny O.o). Po chvilce poflakování jsem se vydala na zkoušky (asi tak jako si tam odskočila přibližně půlka afestu). Naštěstí dotyčná budova byla jen kousíček od Bakaly a nacpala jsem se před nějakou pomyslnou frontu studentů (mají smůlu, jsem hajzl). Ze začátku mi to moc nešlo, dokonce jsem začala panikařit, což se mi u písemných zkoušek fakt nestává, ale nakonec to docela i ušlo. Měla jsem dost času podívat se i na matiku a jako obvykle jsem si dost tipovala (jsem zvyklá to risknout). Slečna přede mnou toho moc vyplněno neměla, takže jsem si jí zařadila do kolonky ´odpad´ a naplno jí řekla, že mám skoro všechno, když se zeptala. Stejně byla trochu slepicovatá, nikoho není škoda, pokud ho předeženu (jo, potvora, vzpomínáte? >;-)).

Zbytek dne jsem tak nějak pendlovali po animefestu a o půlnoci se po nájezdu na mekáč vrátili na yaoi. Podle očitých svědků bylo v sále víc kluků než holek...XD No, ono fakt bylo, však i orgové byli nakýblený v sále :-D

Neděle 11.května:

Prospala jsem jen dva díly Mikrobího divadla a docela se to na mě podepsalo, takže se mi poněkud dělalo špatně z příliš psychedelických amv (měla bych mít brýle,ale...). Podařilo se mi sehnat jízdenku na dřívější busík (miluju eurolines!) a celou cestu domů prospala. Bylo mi fakt mizerně...

Doma to spravila sprcha a spát jsem šla až večer, ale stejně byl ten víkend docela záhul... Jen doufám, že mě vezmou ^^

Večer jsem se začala mořit s poslední maturitní otázkou z aj... Pak jsem se na to vyflákla a v půl desáté šla spát...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode