Kvalitní koncentrované zlo v balení s mašlí.

Z deníčku maturující trosky II.

15.07.2008 11:41
07.05.2008

 

Ráno: Chvilku po půlnoci jsem se na učení vypekla a radši šla spát. Ne, že by to nějak pomohlo, ráno bylo jako obvykle třeba podepřít oči sirkama. Poslední zbytky energie padly na snahu přesunout se do školy.

Dopoledne: Na češtině nám vyložila valnou většinu otázky, kterou mám zítra vykládat (a ještě jí nemám hotovou XD). Konečně jsem se tam trochu probrala a dopsala do pahýlu otázky z netu doplňující informace. Na angličtině jsme si zkoušeli testy "jak moc toho umíme k maturitě". Úplně k ničemu - vím, že nic nevím. Katka si pak jako obvykle přehodila matiku za češtinu, aby mohla poslední dvě hodiny zatáhnout a učit se. Nemusela to dělat, místo matiky jsme si stejně vytáhli otázky nebo noviny... Já se věnovala svačině, angličtině a dopisování deníčku do sešitu. Pak jsem nostalgicky vzpomínala na minulou hodinu filosofie, kdy prófa hrozně zjebala lidi ze semináře, co neodevzdali nějakou práci a mají vysoké absence. Vždycky mě potěší, když někdo neřve na mě^.^ Naučila jsem se druhou otázku na angličtinu,úspěch...

Přestávku před němčinou jsme jako obvykle strávili výrobou bordelu na chodbách. Přitáhli jsme si dvě lavičky doprostřed frekventovaného místa a roztáhli se přes skoro celou šířku chodby. Vojta s Mikym předváděli potápění a se zacpaným nosem padali pozadu na zem, později hráli s Rasťovo taškou curling. Všichni se zastavovali a překračovali nás.

Odpoledne: Většinu dne jsem strávila hnitím a nicneděláním a teprve ve čtvrt na šest zjistila, že bych fakt měla začít něco dělat. Děs a běs, většinu času mi zabralo hledání správné učebnice...

Večer: Byla jsem příliš zaujatá svým duševním rozkladem, než abych pořádně pracovala na té otázce, takže mi bylo od začátku jasné, že jí dodělám až ráno... Hrozná výmluva...

Později: Pomoc, pomoc, pomoc! Stále ještě nemám hotovo. Dopíšu to v posteli nebo ráno...

Ještě později: *Chrrrr*

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode