Kvalitní koncentrované zlo v balení s mašlí.

Z deníčku maturující trosky I.

15.07.2008 11:38

Ráno: Mám sto chutí zatáhnout školu. Kdo normální by se tři týdny před maturou štrachal do ústavu kvůli 3, slovy třem hodinám? Z toho jediná byla použitelná - nematurující místo němčiny vysedávají ve studovně (nenaučila jsem se ani čárku) a dějepis je leda doba na to napsat si nějaký úkol (poprvé za tenhle půlrok mám zápisky. Bohužel jsou mi k ničemu, ty tři stránky lineárního písma typu A po sobě nepřečtu, nehledě na to, že vlastně ani nevím, co probíráme.) Můj dojem z dopoledne byl takový, že peníze za autobus a svačinu bych mohla utratit líp...

Odpoledne: Po návratu ze školy jsem se další hodinu válela u PC. Veškerý zbývající čas před Chirurgy mi zabrala příprava "svačinky" (pro informaci, jsem žravá jako stádo kobylek). Pak mě ještě spolubydla vytáhla ke komplu zkusit si na oficiálních stránkách personality quest (mimochodem, vyšla mi Izzie), takže ani poté se nekonalo přílišné učení. Pak už jsem se k němu ale dostala, pokud se to vůbec učením dá nazvat. Naučila jsem se jednu otázku z angličtiny a to jenom proto, že moje poznámky jsou směšně krátké a podtrhala slovíčka v basic outline (ach ta čeština...). Po přečtení druhé otázky jsem zmrzlá zalezla do postele - můj pokoj totiž jako obvykle oplýval teplotou bližší absolutní nule než pokojové dvacítce. Po přečtení další otázky jsem si přitáhla plyšového vlka (ještě nebyl čas vymyslet za ty dva dny jméno) a knížku o upírech.

Večer: Výčitky svědomí mě donutily přečíst si znovu alespoň první otázku. Zdlábla jsem u toho další balík sušenek, pustila soundtrack k Halu a konečně se probudila. V záchvatu paniky jsem si vytiskla otázku, kterou mám na středu umět... Vedro mě taky donutilo vylézt z postele (dvě mikiny asi nebyly dobrá volba). Pak jsem si jako stará sova šla připravit kafe a svačinu, měla to být dlouhá noc...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode