Kvalitní koncentrované zlo v balení s mašlí.

O zničujícím vlivu vysokých škol a všeobecném úpadku (mentální výrony prosím ignorujte)

11.12.2008 21:48

Veškeré očekávání, že se dozvíte něco zajímavého, nechte prosím někde před prahem. Pokud toho nejste schopni, zavřete tuhle záložku takovým tím pěkným červeným křížkem (Leu se snaží být vtipná, zatímco je leda tak trapná).

 

Úpadek... Nikdo nemá čas, nikdo nemá chuť něco psát. Alespoň mám takový dojem. „Blogy“ jsou zavírané jeden po druhém, na některých nepřibude příspěvek ani jednou za uherský rok. Ei nepublikovala od května jedinou větu, čímž mě připravila o notnou dávku pobavení, na kterém jsem závislá. Ona totiž narozdíl ode mě JE vtipná. Poslední dobou mám prostě dojem, že jediné, čemu se můžu smát, jsou stupidní blogísky...

 

Já mám v jednom kuse emo nálady a nebo moc práce (nechce se mi ani přetočit v posteli na druhý bok). Naprostá demotivace, věřte mi. Škola ze mě vysála i tu poslední špetku soudnosti a ochoty bušit do klávesnice déle jak pět minut.

 

Je to jen můj subjektivní pocit?

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode